Jaunumi
LNMM radījis projektu "No-zīmes" – inovatīvu attālinātās izglītības programmu skolēniem
Projektā "No-zīmes" ir sagatavotas 12 jaunas tiešsaistes nodarbības četros mākslas muzejos – Latvijas Nacionālā mākslas muzeja galvenajā ēkā, Mākslas muzejā RĪGAS BIRŽA, Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā, Romana Sutas un Aleksandras Beļcovas muzejā. Katrs muzejs piedāvā trīs attālinātās nodarbības.
Izdevniecība "Liels un mazs" izdevis dzejas krājumu pusaudžiem "Netikumīgie"
Sagaidot jauno mācību gadu, bērnu grāmatu izdevniecība "Liels un mazs" izdevis dzejas krājumu pusaudžiem "Netikumīgie". "Netikumīgie" ir režisores Kristas Burānes veidota dokumentāla dzejas izrāde (Dirty Deal Teatro), kuras mērķis ir radīt 21. gadsimta Latvijas pusaudža portretu dzejas valodā.
Programmas "Latvijas skolas soma" digitālo kultūras norišu izlase | Septembris 2021
Sākoties jaunajam mācību gadam, kultūrizglītības programma "Latvijas skolas soma" turpinās sniegt iespēju Latvijas skolēniem iepazīt Latvijas mākslu un kultūru, tāpēc kā iepriekš ir apkopotas jaunākās kultūras norises gan klātienes (skolā vai kultūras iestādē), gan digitālā (ieraksta vai tiešsaistes) formātā.
Aktualizēts Latvijas valsts simtgades rīcības komitejas sastāvs
Valdība, atbilstoši atbildīgo institūciju un organizāciju pārstāvju deleģējumiem, 24. augusta sēdē lēma aktualizēt Latvijas valsts simtgades rīcības komitejas sastāvu.
Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā būs skatāma izstāde "Rīgas mākslinieku grupa – 100"
No 2021. gada 11. septembra līdz 12. decembrim Latvijas Nacionālā mākslas muzeja galvenajā ēkā būs skatāma Rīgas mākslinieku grupas simtgadei veltīta izstāde.
Apskatāma izstāde "Konstitucionālajam likumam "Par Latvijas Republikas valstisko statusu" – 30"
Latvijas Nacionālais arhīvs, sagaidot Konstitucionālā likuma "Par Latvijas Republikas valstisko statusu" pieņemšanas 30. gadadienu, ir izveidojis izstādi "Konstitucionālajam likumam – 30". Izstāde dos iespēju iepazīties ar Latvijas Nacionālā arhīva, kā arī Lietuvas un Igaunijas arhīvu dokumentārajām liecībām.